Första september.

Hejsan!

Jag sitter i datorsalen. Jag har precis börjat för dagen. Mitt schema äger verkligen. Jag slutar inte senare än två och börjar som tidigast 8.25. Dock är det väldigt struligt bland våra induviduella val just nu och ah. Jag vet inte när jag ska ha min Engelska B - Så jag kan inte söka min APU ännu. Och min APU måste vara klart innan den 1:a December. Dessutom har vi ju nya ettor nu. Vi är totalt 53 personer på Handel nu. Vi har två klassrum och en datorsal med 27 datorer att dela på. Vi ska egentligen ha 4 st lärare som jobbar här med våra kurser inom programmet. MEN - En lärare har bytt linje, en ligger hemma i cancer och den andra skulle ha gått i pension i somras. Han har valt att stanna tills den 1:a november - Då de nya lärarna kommer hit.

Jag ska nu jobba igen lite Samhällskunskap - som jag hamnade efter i igår och sen ska jag göra min svenskaläxa.



Måndag: 08.30 - 11.30
Tisdag: 08.30 - 13.50
Onsdag: 08.30 - 14.00
Torsdag: 10.15 - 13.55
Fredag: 08.25 - 13.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0