I'm back.. again.

Alltså, att det ska vara ett sådant besvär med att orka blogga eller inte. Devote.se sög. Blogspot.com är enkelt, men bara jobbigt att skriva. Blogg.se krånglar hela tiden och det är cpsvårt att ordna designen. Vad tror ni jag väljer? - Jo, blogg.se! Jag slängde nyss ihop en design jättesnabbt, den lär väl sitta där tills jag orkar göra en snyggare .. och jag hittade dessutom hur man bytte foto. Jag insåg nu att jag inte skrivit här inne på fyra månader. TEHE.

Jag fick höra utav mina klasskamrater att jag har 25 dagar på mig att göra 4 prov inom en kurs, 4 nationella och eventuellt så ska jag göra ett prov till i en gammal kurs för att få ett VG där. Just därför ska jag sätta mig och plugga nu. PLUGGA SOM FAAAEN.


- Ja, juste. Jag och Johan hade ett halvår för två dagar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0