13

Hejsan!
Vad roligt att detta är mit 13:e inlägg .. På fredagen den 13:e..

Jag hade världens mest onödigaste skoldag idag. Verkligen. Jag tog en senare buss till skolan, kom en kvart försent, lämnade in två uppgifter, hade rast, spelade spel, åkte hem. VÄRT! Jag har varit hemma sedan halv ett nu och har precis duschat. Jag ska strax gå upp för att leta upp kläder och sminka mig inför barnkalaset jag ska på, då min kusin fyllde 9 år igår. Eller barnkalas och barnkalas, mer släktkalas för skitungen.

Iförrgår hade jag, Isabelle och Emil spelkväll med William hemma hos honom. Det var roligt, förutom att William tröttnade så snabbt, som tur var så kom hans lillasyster, Min och Isabelles gamla klasskamrat, och räddade oss så att vi kunde fortsätta spela. Vi spelade bara helt hysteriskt i minst fyra timmar och det var naaaajs. Det går ut på att man ska gissa ut vad ett ord är som en utav spelarna har, men samtidigt kan man få massa tvång. Det jobbigaste och längsta måste ha varit för mig. Alla skulle klia sig i armhålorna när de pratade, klappa sig på axlen innan man sa något och endast prata engelska. Jag hade också två egna tvång som bestod utav att endast prata i falsett och slänga upp armarna i luften & säga "pick me" efter du sagt något. .. Det var jobbigt. Men jag ägde! :D


Emil och Isabelle.

Emil och Isabelle.

Fint ..

Julia.

William

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0