12

Hejsan!

Igår fastnade jag framför min dator och satt där fram tills halv tolv. Jag är den där personen som väldigt lätt fastnar för serier och just nu har jag börjat med Skins. Jag väntar ju på en jävla massa säsonger utav olika serier. T.ex.
Femte säsongen med Heroes.
Andra säsongen med No ordinary family.
Fjärde säsongen med The secret life of the american teenager.
Jag kan lova er att det är någon jag har glömt att skriva upp nu. HAHA. Jag har ju redan sätt klart på alla säsonger med Lost tyvärr och jag har ingen ork just nu att spendera drygt 40 - 60 timmar på att se igenom allting igen, det får komama senare när jag nästan har glömt bort vad det handlar om.

Jag har snart nationella i Engelska, två stycken i rad. Reading & listning.. Det betyder att jag spenderar hela förmiddagen i klassrummet med Engelska.. Vi får höras senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0