♣ 08

Hejsan!

Jag ligger i min säng eftersom att mitt internet på min dator har bestämt sig för att fungera. Det kommer säkert ryka när morsan sitter på den bärbara där nere om drygt 20 minuter. Jag håller på att rensa lite i alla mina mappar som jag har på datorn eftersom jag har lyckats fylla upp nästan hela 268 GB, jag har drygt 18,5 GB kvar.. tehe. Nejmen, det är i stort sett alla filmerna som tar all plats faktiskt. Jag ska börja rensa bland alla mina bilder då jag har bilder från 2007 och framåt, medan jag väntar på Johan. En del bilder kan faktiskt vara roliga att ha kvar, men en hel del kan man också ta bort.

Jag väntar på att Johan ska komma hit med en cola till mig som jag bad honom köpa eftersom jag inte mår direkt bra. Han ska också hämta bilderna på bilen som vi tog igår, sen kan han få ta med sig sin väska med våra öl i också. Han ska ju bara träna i två timmar nu......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0