♣ 07

Hejsan!

Jag försov mig idag, smidig som jag är. Visserligen gör det ingenting eftersom att jag knappt har någon frånvaro, men det skulle ju vara bra att var här hela dagen så jag kan arbeta lite mer. Jag mår inte direkt bra och det skulle inte förvåna mig om jag stannar hemma imorgon.

Jag ska sätta mig och skriva klart min novell nu som skulle vara inne den 1:a april.. hehe.. Sen måste jag få tag i Pax och fråga honom hur fan har tänkt när jag inte har fått en bok där vi ska analysera vissa personer.. Det har jag fått reda på rätt så nyligen utav mina klasskamrater istället, bäst utav allt är att det också ska vara inne imorgon...

Måste plugga.. brb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0