♣ 06

Hejsan!

Jag har nyligen kommit hem ifrån sjukgymnast, lika segt och tråkigt som vanligt. Under sjukgymnastens gång fick jag roliga sms ifrån min pojkvän som nyss har besikat sin bil, som inte gick igenom, men som han får köra i en månad till. Han ville nu istället sälja sin volvo 240 och tycker då att jag ska ta min fina systemis och ta kort på den. Visst, utnyttja inte sin flickvän! (Iofs, jag lurar med honom upp på berget så jag kan få leta efter älgar :D)

Älgar var det, ja! Jag måste därför nu springa och hämta kameran och ta med mig en kexchoklad till muppen!


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-04 @ 21:32:37
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0