♣ 04.

Hejsan!

Jag har precis gjort mitt andra prov i det engelska nationella, vilket var att man skulle skriva. Man fick välja att skriva om traditioner eller någonting annat som jag inte förstod. Därför skrev jag om traditioner. Jag hann inte med mer än att skriva om julafton och födelsedagar. Drog ihop två sidor om att det inprincip är samma saker. Man träffar släkten, man äter, man väntar på paketen, man öppnar paketen, släkten drar hem. Same shit vad faan!

Jag ska snart gå till engelskalektioner, visserligen kommer den spenderas framför datorn eftersom vi ska göra en powerpoint och sedan hålla tal om någonting. Ämnet vet jag dock inte. Om drygt 1½ timme hoppas jag på att få ett sms ifrån min syster som säger att hon är klar med att dela ut tidningar så att vi kan åka och käka thaimat innan jag måste tillbaka till skolan för att ha två sista lektioner.

Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Tove

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 22:09:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0