24: I'm sick and tired of trying to hide the mess that I am.

Godmorgon!

Inatt så har jag inte kunnat sova, blev helt i extas när jag fick ett sms utav Johan vid ett tiden där det stod att han har landat i Sverige. Sömnen gav jag upp vid fyra tiden. Jag har kollat på andra avenyn hela natten, hela veckan medan han varit borta för den delen med.

Jag sitter och väntar på att mamma ska stiga upp och starta kaffet. Känner att jag verkligen kan behöva en kopp eller två om jag ska orka med dagen. Vid halv nio ska vi åka mot Tina för att hämta upp henne innan vi åker vidare till Ikea och handlar lite. Efter vi har varit där så ska jag hem för att hjälpa till och bära in allting innan jag äntligen får träffa Johan igen. Åh.

Jag möblerade ju om i mitt rum i veckan också, eller ja, halva rummet. Den andra halvan går inte att göra så mycket åt eftersom att garderoben står i vägen för det och sen så står sängen så bra där ändå.

Before:




After: Jag har tagit bort skrivbordet från rummet, det används inte ändå. Jag ställde tvn där istället och vred bara på soffan. Det lilla vita bordet har jag fått utav min syster och ska eventuellt ställa en datorskärm där, jag har dock inte bestämt mig än, för jag märkte inatt att man ser tvn tydligt ifrån sängen iallafall. (Jag måste somna med ljud på, helst ska jag se på en film. Jag har väldigt stort rum btw - katten ville vara med också. theheh)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0