22; Skolavslutning.

Hejsan!

Vi började klockan 12 idag och vi ettor fick våra betyg, 1 G 10 VG och 7 MVG; vilket resluterar i 1100 poäng. Efter detta körde vi lite tråkiga lekar innan vi gick bort mot A-hallen för att titta på vad estetarna hade att erbjuda. Jag sitter just nu inne på Handelprogrammet's datorsal och ska snart bege mig ut mot bussen hem. Kul att det regnar, roligare att det ska ösa ner vatten imorgon.

När jag kommer hem så ska jag lyckas göra en fläta på mig själv och hoppa in i duschen, ni har väl inte missat att jag har löshår nu? Sedan ska jag göra massor med annat krimskrams inför studenten imorgon, eftersom jag kommer vara fullt upptagen hela dagen. Förhoppningsvis så hinner Johan träffa mig också och umgås med mig idag. Vi kommer väl bara ses imorgon och sedan så åker han på lördag, kommer hem på söndag.. och lördagen den 18:e åker han till turkiet med sin familj i en vecka.. Jag kanske skrev det förut? Skitsamma.

7.30 ska jag vara på skolan här och hjälpa till med studentfotograferingen; eftersom att jag är med i elevstyrelsen.
12.00 ska jag vara i Trollhättan och titta på när min kusin springer ut.
Efter detta ska jag åka tillbaka till Vänersborg för att fixa iordning mig.
15.30 ska jag vara på plantaget och kolla på min pojkvän, Johan's student och gratta alla mina vänner.
17.00 Ska jag vara hemma hos Johan och fira honom en snabbis.
18.00 Ska jag vara hos min kusin och fira henne.

Stressigt schema? JA! Nu måste jag kila till bussen, hörs väl senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0