21; skolan.

Hejsan!

Gårdagens bal var jättefin, fick lite ångest över att jag är så liten. Jag vill också stå där.. Aja, bara två år kvar. Jag försökte ta seriösa bilder på Johan, men han vägrade ju att vara seriös.. Så nänä.

Jag sitter i skolan just nu, alla på handel ska iväg och grilla.. Alla förutom jag, eftersom att jag snart ska ta bussen till Trollhättan för att ha ett besök hos tandläkaren. Efter det ska jag åka till Överby och kolla på studentpresenter till Johan och min kusin Malin. Jag har också kommit på vad jag ska ge till en hel del vänner som tar studenten, inte något stort, men det får duga.

Efter överby ska jag åka till Johan har jag bestämt mig för, om jag hinner. Eftersom vi bara hinner ses idag och imorgon innan han åker till stockholm på lördag. Han kommer visserligen hem på söndagen men.. Sen har jag bara en vecka på mig att umgås med honom igen, innan han åker till turkiet med hans familj i en vecka.. /suck..

Jaja, jag får dra mig. Ska nog få reda på mina betyg nu. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0