Sticks and stones.

Hejsan!

Jag skrev nyss världens längsta inlägg om vad som händer imorgon och om vad jag gör just nu, men så försvann mitt internet och allting raderades. Därför tänker jag skriva mig kortfattat nu istället.

Jag gjorde världens bästa fynd i Ullared när jag var där med Johan och hans familj förra veckan. Ett trådlöst tangentbord och en trådlös mus. Nu ligger jag i min säng och ser på Skilda världar. ASNICE ÄRE! Dock så måste jag zooma in allting på tvn för att jag ens ska kunna se någonting, eftersom att mitt rum är så stort och tvn står på andra sidan rummet.

Jag borde egentligen sova just nu eftersom att jag ska upp tidigt och passa min styvmorfars hund, Harry. Medan han, min mor, far och syster är på Liseberg och roar sig. Min vän Johan Sjöö kommer komma hit över dagen och hålla mig sällskap - Hur länge vet jag dock inte, men såpass länge att vi ska få ihop en eller två koppar kaffe åtminstone.

Jaja, sova var det. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0