16:53

Hejsan!

Nu har Johan Sjöö lämnat mig och Harry har fått ännu en promenad eftersom att jag inte vågar lämna han själv med våran innekatt, Linus. Om en stund kommer Angelica Wallenius hit och jag har bestämt att hon ska sova hos mig, eventuellt kommer min Johan komma hit också. Då ska jag tvinga dessa två att vi ska planera inför Liseberg till helgen. Troligtvist så kommer vi att bli väldigt många, som jag först inte ville, men jag har väl inget annat val. Det kommer väl bli jag, Angelica, Johan, William, 3 st människor ifrån luleå och eventuellt Linus och hans brud som han håller på med. Förhoppningsvis så går det ur vägen och ännumer förhoppningsvis så är det bra väder också. Jag lär ju åka runt i den där jävla coloradon hela tiden om inte annat. - Jag skiter fullständigt i om det är skitväder. Tänker åka den hela tiden ändå. TIHIHI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0