5:e December 2011.

Hejsan!

Jag var i Ullared i helgen. 2400 kr fattigare. Dock gick mina grejer på 1850 kr, fick ju en lista ifrån Matilda, Tina och mamma också! Det som kostade mest var alla ridgrejer, bara de gick på 1007 kr. Utöver detta var det nödvändiga saker som behövs och självklart julklappar!

Jag är jätteseg idag och hinner inte med. Jag känner mig jättestressad i skolan. Inte nog med att jag ligger efter i den kursen som vi håller på med nu, (Eftersom att jag höll på så länge med en tidigare kurs.) så är jag också med i elevstyrelsen här i skolan. Jag och min klasskamrat har fått ansvaret över Spex- och studentfotograferingen. Vi ska hitta ett företag som ska ta bilderna och sedan ordna alla scheman så att det passar alla. Scheman kan vi inte ordna förens skolkatalogen har kommit, vilket den förhoppningsvis gör nu i veckan. Efter detta känns det som om att vi får stressa som tusan med att få tag i ett företag. Vi måste också prata med två människor som jobbar med ungdomarna här i skolan om de kan hjälpa till, vilket de oftast brukar göra. /Stressad.

Jag har hål fram tills två. Jag har ingenting att göra. Musik får göra min dag. Ska hem och plugga. Har ingen ork till att träffa någon idag känns det som. Vill ligga under min filt med ärmar, mina duntofflor, med tända ljus och plugga. Det är vad jag vill. Det kommer sluta med att jag städar som en toka och sen ligger helt död i min säng istället.

Imorgon ska jag ut till stallet igen, ser fram emot det. Faktiskt. Även om jag är livrädd för att ramla av och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0