21:a December 2011.

Hejsan.

Just nu skriver jag bara av min tristess, antar jag? Jag har så sjukt tråkigt. Hade endast skola mellan 08.25 och drygt 10.45. Efter detta fick jag reda på att vi inte skulle ha någon svenska mellan 12 och 14.00, så det var bara att åka hem.. Till ett tomt hus då mina föräldrar åkt till Uddevalla för att handla de sista julklapparna. Jag sitter fortfarande själv. De är någon annanstans nu. Snart kommer de hem med pizzan förhoppningsvis.. De har också varit jävliga med att lägga två paket under granen.. Men de har då fan inte satt något namn på dem.. FML! Så himla nyfiken.. Det kommer sluta med att jag sitter där igen på julafton och tjatar om att få öppna paketen. Det blir alltid så. Haha

Jag har ingen direkt julkänslan, eftersom att det inte finns någon snö. För endast två veckor sedan fick jag syn på julkort som låg på köksbordet. Jag blev chockad över att de skickat de så tidigt, sedan så insåg jag att det bara var en vecka kvar tills julafton..

Ser fram emot juldagen, ha lite julmys hos Matilda. Jag ska ha klackarna i taket. Måtta ska man dricka med, men han får inte hänga med.. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0