15.23

Alltså, jag vet att uppdateringen suger. HAHA

Imorgon är det skola, äntligen. Jag har längtat sedan juli. det är ett rätt så stort tecken på att jag måste skaffa nya vänner skulle jag tro, visserligen så är jag nöjd med Angelica och Johan. Så jag överlever. Jag har en enorm beslutsångest vad jag ska ha på mig för kläder imorgon och sedan ska jag hitta en matchande väska som också ska vara stor utav bara helvete för att jag ska få plats med allting som ska med till skolan nu första dagen.

Jag har också fått reda på att det kommer vara piss och skit med lärare på handel i år. Iallafall inom yrkesämnen då Kristina har bytt linje och Hans går i pension i september.. Då har vi bara kvar våran älskade Tomas och sedan Angelica som är cafeteria-ansvarig. ;)

Mamma är uppe och handlar hårfärg till mig. Jag tog ur mitt löshår igår och gjorde ljusa slingor. Mitt hår är rätt fint nu. Gult - blont- oranget - svart och brunt. Jag gillare. Nej. Nu ska jag bara färga det brunt. Sen får vi se om jag låter mamma toppa mitt hår eller om jag väntar tills imorgon så Angelica får göra det. ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0