Jag lever, okej?

Jag har inte skrivt här på länge, eftersom att det inte finns någonting att skriva. Men nu har jag lite tid över innan jag ska gå ut till min buss som ska ta mig till stallet, så jag tänkte bara skriva att ah... Jag skriver inte här längre.

Jag har börjat rida två gånger i veckan, vilket är kanonkul. Visst att jag kanske inte är på topphumör vissa dagar och inte orkar göra något och helst bara vill hem. Men Tina tvingar mig allt bra ändå. Idag har jag fått bestämma själv, en ridövning. Visst, jag får alltid bestämma, men jag låter henne bestämma ändå. Eftersom att när det gäller ridövningar, eller rida överhuvudtaget vet jag knappt någonting.. Egentligen..

Jag håller på med en dikt.. I guess. Jag vet inte varför. Men det gör jag. Det kanske lönar sig i svenskan, kanske ska behöva skriva en dikt någon dag. Då har jag ju den i bakhuvudet.

Jaja, vi hörs när vi hörs.
Förmodligen aldrig men;
Therese Standar Ylläsjärvi @ Facebook.com
Whenbatteriesrundry.tumblr.com
sekz @ Bilddagboken.se Dayviews.se
scudz @ Emocore.se
sekzlicious @ Kamrat.com
sekz @ Helgon.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0