16

Hejsan!

Det regnar som tusan ute, kände ju nu att det kanske inte var ett så smart drag att ta mopeden till skolan ändå... Men vad fan. Man lever bara en gång. Jag har precis gjort mitt sista prov för ettan, känns gött. Nu har jag bara en redovisning i engelska som jag ska göra på måndag och en VG-uppgfit som jag ska lämna in nästa vecka, sedan är jag klar. WOHO!

Idag åker Johan till Cypern på studentresa, tråkigt. Då har jag iofs mer tid till att fokusera på skolan och spela playstation i helgen. På söndag ska vi dock till ullared. (<3) Nackdelen med det hela är att jag börjar bli sjuk.. /suck.

Nu ska jag dra och käka massor med pannkakor med Evelyn. YÄÄH.
Vänner på facebook i övrigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0