14.

Hejsan!

Vi var lediga onsdag och torsdag, behövde dock åka till skolan på onsdagen för att göra ett nationellt prov i matte. Jagtrodde allvarligt att jag skulle avlida. Jag känner att hjärnan är med när man skriver att 2 * 1 = 1 ... Jag är riktigt jävla smart, men såhär tänkte jag iallafall.
2(2x + 1) = 5 - 2x
2 * 1 = 1
1+1 = 2
2 * 2 = 4
5 - 2x
2 * 1 = 1
5 - 1 = 4 ....
Jag kan ju säga att det var fel, x = 0,5 ska det ju vara.. /suck. Förhoppningsvis så går det bra och jag lyckas få över 20 poäng så att jag slipper att läsa matte nästa år igen..

Jag ska nu sätta mig och skriva klart min novell som skulle vara inne den 1:a April. Bättre sent än aldrig? :( Sedan så måste jag verkligen fokusera på 3 st prov och en VG-uppgift innan betygen sätts den 27:e .. Shit. Jag är så jävla stressad, därför blir det dåligt med inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0