♣ 03

Hejsan!

Jag har haft fullt upp idag verkligen. Jag hade ju mina planer på att börja blogga redan imorses, men det hade jag inte tid med. När jag kom till skolan fick jag reda på att det är någon fotbollsturnering borta vid idrotten, då anmälde Angelica mig och henne till att sitta där borta och sälja kakor, drickor, godis o.s.v. Vi satt där hela förmiddagen och sedan hade jag ett mattepass i 1½ timme innan jag kunde sätta mig här. 

Jag slutar om 40 minuter, har beslutsångest ifall att jag ska ta 15.15 bussen eller om jag ska ta 15.45 bussen. Jobbigt läge. Jag vet inte heller än om jag ska åka till Johan eller inte eftersom att mitt huvud är helt borta, jag vaknade upp med feber och grejer. Dock behöver jag Johans hjälp med min matte då jag har nationella om två veckor.

Jag kommer troligtvist ta en tidigare buss, så jag ska börja plocka ihop nu så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0