23;

Hej!

Johan har åkt och jag gör ingenting om dagarna. Veckans mål för mig är att möblera mitt rum, så igår städade jag skrivbordet och tvbänken, nu ska de bara dammas av innan pappa skruvar ner skrivbordet så jag sedan kan börja möblera om.

Det positiva med möbleringen är att jag också får städat mitt rum vilket är bra! På fredag är det midsommar och då kommer alla släktingar på min mors sida hit och firar detta, som alla andra år. Torgny, pappa och Arne blir fulla. Paula tar något glas och morsan & lillemor dricker ingenting. Jag och min kusin Emma får ta hand om våran minsta kusin och de äldre sitter och spelar monopol / risk i flera timmar. Tobias, min bror, kommer säkert dricka här innan han drar vidare.

På söndagsmorgonen kommer Johan hem, men jag har inte tid för att möta honom. Jag, morsan och Tina ska vidare till Ikea nämligen; som det ser ut nu iallafall. Och där ska det handlas vill jag lova.

  • 2 st sängbord.
    - Som jag kollat på sedan jag köpte sängen i januari / februari.
  • 1 eller 2 hyllor.
    - Minst en iallafall, men jag behöver nog en till.
  • Vita ramar.
  • 2 st ''Kontaktuttag.''
    - Minst 3-6 hål på varje.
  • Vit filt.
  • Svart duk till mitt soffbord.
  • 2-4 st CD-lådor.
    - En för nintendo 64;a spel i. En måste vara vit också..
  • 4-6 st DVD-lådor.
  • Plastback.
    - Att ha under sängen.
  • 'Gummiskydd'
    - Att ha i sängbords lådorna och lådorna i garderoben för att de inte ska bli repiga.
Vilken tur att vi ska ha med oss hästtransporten, annars så skulle vi ju inte få plats. Eftersom det är ju inte bara jag som ska handla stora grejer, utan Tina är ju i full fart också! haha


Såhär söt var jag förra veckan på SMK i Trollhättan där Johan var och rastade sin cross. Jag kan ju säga såhär att jag tyckte faktiskt att det var roligt att vara där, även fast jag satt i bilen mellan 17 - 20.30. Jag gjorde inte ett skit och ändå så var det roligt. Fast ja, jag satt där i bilen och hoppades på att Johan skulle överleva också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0