20; Min långhelg.

Onsdag & Torsdag: Var i skolan och sånt där - Var förkyld så jag slapp sjukgymnasten. Stod i cafeterian fram tills ett, åkte till tandläkaren och lagade mitt hål mellan mina framtänder och sedan så åkte jag direkt till Angelica där hon lagade godaste maten till mig, > Fritrerade pommes och kebab! Jag sov där och hon färgade mitt hår och sånt där. På torsdagen så kom min mamma och hämtade mig vid halv åtta, men efter att få reda på lite grejer åkte jag tillbaka till Angelica och satt där i två timmar innan jag åkte hem igen runt tolv tiden.

Fredag: Åkte till Angelica igen, gjorde oss iordning och sprang runt på sanden ett tag. Jag vann två nallar, en till henne och en till mig! Efter ett tag så insåg vi att jag kan ju stanna hos henne över natten eftersom det var större risk att jag tog mig upp där för att åka till Johan som kommit hem ifrån Ayia napa. Så vid fem tiden åkte jag hem till Johan och sov hos honom.

Lördag: JAG BLEV VÄCKT klockan tre på eftermiddagen utav en inte så smidig Johan som praktiskt taget ramlade över mig. Vi åkte hem till mig så jag fick käka och sedan åka till Angelica där vi gjorde oss iordning och gick några varv nere vid sanden. Sedan drog alla våra vänner in på krogen, inklusive Angelica, så jag och Johan drog och köpte massor med onyttigheter, åkte hem och tankade lite filmer och somnade sedan till dessa.

Söndag: Johan åkte hem på eftermiddagen och jag gjorde väl ingenting direkt. Åkte och köpte massor med godis för att lindra min mensvärk. Johan kom tillbaka till mig på natten sen igen.

Måndag: Jag åkte in till Vänersborg för att käka lunch med min syster och hennes vän LindaMarie, efter det åkte vi hem till LM och började sätta i mitt löshår med vax. Vi hann göra hela bakre sidan och högra sidan, men sedan så gick strömmen och var borta i över en timme. Efter den timmen gav vi upp och åkte vidare hem till mig här i Vargön och gjorde den sista sidan. Vi började klockan tre och var klara runt nio tiden. Min rygg och röv hade ju mått bättre men detta var det värt!

Ovädret lekte och hade det roligt mellan sex tiden och tio tiden igår, Vi i vargön hade dock tur och klarade väl oss med någon timmes avbrott sammanlagt. Såg på någon karta som min syster visade igår att det var Vänersborg, hela vägen upp till frändefors och mellerud som var rejält drabbade. Gosigt!

Kan notera att jag satt framför datorn inatt vid tre tiden och då gick ju strömmen. Jag höll allvarligt på att skita ner mig eftersom att det blev kolsvart inne på mitt rum och sedan så hittade jag inte mobilen.. mörkt... MEn det är ju lugnt nu, jag har min kära mobil och strömmen är här!



Nu ska jag göra mig iordning för att dra till skolan som varar mellan 08.25 och 15.30. Efter detta ska jag till Angelica, där vi ska klippa till min lugg. Jag hade gärna låtit LM klippa min lugg, men för att få den som jag vill till 100% låter jag min vän Angelica göra detta. Efter det ska vi göra oss iordning och gå ut och titta på alla som är på balen. Jag är ju den som alla har bokat till fotograf. Det är så himla roligt att det ska åska och regna under just de timmarna då de är utomhus. Jag måste också ringa och avboka min sjukgymnast som är 16.30 > Jag glömde ju av att balen var en dag tidigare än vad den varit alla andra år.. Smidig_Therese.


Edit: Jag har nya bilder på kameran som jag inte har orkat att föra över,
ska föra över alla efter balen ikväll om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0