18; Hos Angelica.

Hejsan!

Jag sitter hemma hos Angelica. Vi har inte gjort något annat än att suttit vid varsin dator sedan sex-tiden.. haha väldigt roligt och socialt om du frågar mig. Så snart Jersey shore är slut så ska vi ge oss på mitt hår och färga det svart, eftersom att min syster's vän ska sätta in löshår med vax på mig på måndag, kan bli lite spännande.

Stod som sagt i cafeterian idag och det fanns knappt någonting att göra och när jag väl skulle göra något så gjorde Evelyn det. GÖTT! Drog till tandläkaren vid ett och lagade mitt hål som jag hade i en tand och sedan for jag direkt till Angelica! Och ja, vi har endast käkat mat och sedan så hamnade vi här.. Framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 11:36:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0