27;

Hejsan!

Det är ju fallens dagar nu. Rix fm-festivalen är här och ska spela ikväll vid 20.15, jag ska dock åka in tidigare för att checka läget lite. Alltid roligt. Dock kommer det vara så mycket folk att jag kommer troligtvist flippa ur. Dags att ta en tablett mot koncentrationen kanske? te-he.

Inatt ska jag sova hos Johan och vi beger oss mot SMK crossbanan imorgon eftersom att han är banansvarig. Efter detta blir det är tripp till donken och sedan vidare till stan för att kolla läget i stan ännu en gång.

På söndag har jag planerat att jag ska lyssna på oskar linnros ifrån bergen och sedan se fyrverkerierna med världens bästaste!

På tisdag åker jag + Johan's familj till ullared och kommer först hem på torsdag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0