26;

Jag skulle kunna dö utav lycka, även fast jag tar ut den lyckan i förskott då. Eftersom att ingenting är bestämt. För ungefär 1½ vecka sedan så hade jag inte direkt så jätteroligt så jag var inne på arbetsförmedlingens hemsida och hittade lite fina jobb som jag sökte till. För två dagar sedan har jag tydligen fått svar utav ett utav dem som säger att jag har gått vidare i den första gallringen!!!!!!!!!!!!! <-- LYCKA! Det är ett jobb i en butik som ska öppna till hösten i Trollhättan vid namn HC outlet. Har lite frågor som jag ska svara på nu ifrån dem. TIHIHI

Anlednigen till varför jag är vaken såhär tidigt är för att jag sov hos Johan inatt, men han skulle till crossbanan och spendera sin dag där. Det klarar jag mig helst ifrån så jag åkte hem men kunde inte somna om. - Eftersom att jag läste mailet från HC Outlet.

Jag ska prata ut om min lycka till min far som också är vaken nu. TIHIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0