15.32

Hejsan.

Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar och jag kan säga att jag väntat på detta nästan hela sommaren. Jag längtar efter att få ha någonting att göra om dagarna, verkligen. Jag har spenderat min sommar med Angelica och Johan, mest Angelica faktiskt. Det är inget fel med det, men det hade ju varit trevligt ifall att någon kunde höra av sig och liksom fråga om jag ska med någonstans, men icke då.

Imorgon åker jag, syster och mina föräldrar till Ullared och sedan Falkenberg för att se revy. Det ser jag verkligen fram emot då Jojje ska spela Dag-otto i år. Nere på Gekås ska jag väl inte ha så mycket, mest skolgrejer faktiskt och en vinterjacka. Jag har ju redan varit där i juli med Johans familj. (Sov aldrig i tält - Svinkallt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0